• Sanera badrummet grundligt
  • Tömma Hilmers toa
  • Tvätta
  • Handla till middagen
  • Laga middagen, kanske baka bröd?
  • Välja kläder till ikväll
  • Fara till Magnus o Mallan

Det där var dagens lista! Som jag ska följa till punkt o pricka ;) Är precis nyvaken och mätt på en god frukost, så nu finns det ingenting som hindrar mig! Bara att sätta igång, på med lite najs musik så går det lättare att städa!

Och så en sak innan jag avslutar, BE SOBER TONIGHT EVERYONE! Att dricka är inte bra på något sätt, det är överskattat och helt onödigt. Så många ungdomar som far illa denna helg. ojoj. Och även om inget allvarligt händer, så är alkoholen väldigt dåligt för kroppen ändå. Själv har jag avlagt ett nykterhetslöfte! Smutta på lite vin eller en cider nån gång om året okej, men inte mer än så! Asdåligt för träningen, håller man på att dricka varje helg kan man aldrig prestera bättre. Så mycket snyggare man blir och mycket bättre man känner sig då man är hälsosam ;)





Fredrik

Herregud, lillgamling!

Livet i byn

Ja men du är ju bäst och så himla klok :0)



Ha en fin valborg!!



~Livet i byn

Malin

Ja precis ja håller med dejj! =) men doktorn säger ett glas rött då o då är bra för blodtrycket, så han lyssnar jag på, har ju ingen gym guru jag lyssnar på ändå så, haha!

Trevligt att få ses mer er ikväll snyggisar!!

KRAMS!

Emma

Det blir nyktert även för mig ikväll ;D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress