Japp, läs min träningsjournal på Kolozzeum.com/forum om ni är intresserade :) Där finner ni varenda set och reps jag gjort och kommer att göra ;P Och på tal om det, 47.5 kg i bänkpress tog jag i förrgår. Snaaart snart 50 kg.
Ciss träningsjournal

DAGENS VILL HA: Nya hörlurar till ipoden
DAGENS KLÄDSEL: Mörka Lee jeans, min ekologiska "Hug a tree" t-shirt :D
DAGENS FRISYR: Hm, klippte mig faktiskt för några dar sen, så hyffsat nyklippt frilla.
DAGENS BÄSTA: För tidigt på dagen än xD
DAGENS SÄMSTA: Vädret
DAGENS CITAT: If you always do what you´ve always done, you´ll always get what you´ve always got.
DAGENS PLANER: Benjamin sover än, planera är inte uppgjorda :P
DAGENS MÅSTE: Plugga körkortteori
DAGENS LÅT: Movits - fel del av gården
DAGENS SAKNAD: Gymmet
DAGENS KÄRLEK: Benjamin är ju alltid dagens ;)
DAGENS HÄNDELSE: Övningskörde på körskolan, och, hrm, hade i backen då jag skulle starta xD Alla överlevde.
DAGENS DUMMASTE: Stiga upp 07.00
DAGENS DROG: Fil o müsli
DAGENS DRYCK: Juice
DAGENS LUNCH: Antingen blir det tortellini eller nå omelett skulle jag gissa
DAGENS GODIS: None, hm, räknas russinen i müslit?
DAGENS HUMÖR:  Trött, men annars rätt glad :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress