Today's the day! Dagen med stort D! Det som jag har väntat på i nästan 2 års tid...

Mina damer och herrar... *trummvirvel*

IDAG TAR DE BORT MIN TANDSTÄLLNING !!!

Det går nästan inte att beskriva känslan... Tänk att bli av med något jobbigt som man haft i 2 år... Men samtidigt, utan den så hade ju inte mina tänder blivit så fina. Mixed feelings. Men herregud jag kommer ju inte sakna den, men den har ju hjälpt mig. Och orsakat mycket smärta. Ja okej då jag både HATAR den och ÄLSKAR den. Och nu ska den bort.

Ska fira med att äta någonting riktigt gott, som INTE kommer att fasta mellan varenda vrå i munnen. Sen lär jag väl ta varje tillfälle som finns att le stort med mina hollywoodtänder, haha :P Kanske om jag blir riktigt fåfäng så får ni se en bild :)
Men förstå lyckan, jag har inte kunnat le snyggt i hela mitt liv, först pga min fula tänder, sen tandställningen. Så nu får ni stå ut med SMILEY FACE ett tag !!!

:) :D :) :D

Blir i luleå hela dagen, tydligen tar det ett tag att ta bort den... Är faktiskt lite nervös och undrar hur i helskotta de bär sig åt..
Nu måste jag göra mig klar, och så ska jag övningsköra till luleå.


Jenny

Kan säga att de är grymt befriande då skrotet plockas bort från tänderna - I know the feeling. När dom sliter bort den känns de som om tänderna flyttar sig åt alla håll o kanter. Tror inte att de tar så lång tid, gjorde de då inte för mig vad jag kommer ihåg:)

Hoppas att det gått bra ! :)

Kram

Annica

Kommer själv ihåg när de tog bort min räls, det kändes väldigt tomt i munnen efteråt men ack så skönt det var att bli av med den.



Hoppas vi får se ett gnistrande leende sen =)

Kram

Anonym

Congratulations! Ta dig något riktigt gott, typ en frukt!

Hanzo

:D yey! Ät ett supercheesebaconmeal med plusmeny och dubbla smältostar!!

Mallan G

Men ja vill se ett smajjl!!! Sen måste ni komma hit snart jue, för snart flyttar ju bebisarna! :-o

Kram till er!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress