Öppnar inlägget med en bild på våran söndagsmiddag. Pastasallad med kyckling och lite gravad lax :) Jag lovar det ÄR sallad o pasta under berget av kyckling.. ;)

Sen jag kom hem har vi bara tagit det lugnt. Har dock städat o rensat i garderoberna för att få bort lite vinterkläder o kläder jag aldrig använder. Corran fick sig en kasse med kläder, så nu finns det plats för mina nya plagg :)

Jag och mamma åkte ju då iväg mot skellefteå på fredag morgon, efter att jag gjort matte C nationella, som jag helst inte vill prata om xD När vi kom fram så hade vi först lite problem med att hitta hotell Malmia vi skulle bo på, men det löste sig och vi fick parkera bilen i deras garage.
Vi packade upp och donade lite i hotellrummet innan vi gick ut första vändan på stan. När vi kliver ur hissen i receptionen, vem är då påväg in i hissen bredvid? PETER SIEPEN! :O Jag försökte såklart spela cool men tror inte det gick hem, då jag efter några meter hugger tag i mamma och viskar upphetsat "det VAR ju Peter Siepen!" xD Han tittade upp och såg lite konstigt på mig :P Historien om Peter fortsätter...
Vi hade iaf en jättebra första dag på stan, Skellefteå är mycket mysigt att shoppa i. Hittade en massa najs. Bilder kommer. Lunch åt vi på ett gulligt café med gammeldags inredning och fransk musik i högtalarna. Till middag blev det kinamat :) Kvällen blev tidig eftersom jag varit uppe sedan halv sju så jag var mucho tired.
Och så kom morgonen och det bästa med hotellvistelse, frukosten! :D Det var en ganska bra buffé med mycket olika bröd, pålägg, fil och müsli, färsk frukt mm. Äggen var ett skämt, hårdkokt jo jag tackar ja :P När jag knackat hål på det kunde jag hälla ut innehållet, även vitan xD
När jag står där i godan ro och plockar på mig lite skivad kalkon så hör jag rösten bakom mig, jodå, Peter Siepen again!
Han plockar på sig ett berg av färsk frukt och sätter sig vid bordet bredvid vårat. xD När jag går förbi tittar jag som på honom för att hälsa, men han tittar bara helt tomt tillbaka med en lite busig blick xP Konstig typ. Men när vi suttit en stund och ätit så kommer han till vårat bort med ett glas färskpressad apelsinjuice och säger " Ni kan få det här, vi gjorde ett glas för mycket, och det är mycket godare än den där blaskiga juicen ni dricker, ha en bra dag, hej då!" Svish, lika fort som han kom så gick han igen. Hann knappt säga nåt, hann inte fråga vad han gjorde i Skellefteå eller be om ett kort. En upptagen man skulle jag gissa. Förövrigt hade han på sig en hög hatt med amerikanska stjärnor på, och papegojor hängandes i öronen. :)

Lördagen blev också en mycket bra dag, det blåste dock litegrann och var kyligare men fortfarande fint väder. Lunch blev tacobuffé och middag åt vi på en grekisk restaurang. Souvlaki! :D Det var farligt gott! Sen blev det efterrätt också, höhö. Glass med grädde, färsk frukt och chokladsås.
Tack mami för en superrolig och mysig helg! :)



Mina underbara sandaler jag köpte, håhå! Sköna, snygga, hela paketet liksom!



Ett par marinblå typ chino-shorts (Gina), ett par jeans-shorts (only) och ett par stonewashed 3/4 denimleggings (pieces).



Fyra linnen :) Från H&M och JC. Diggar det längst till höger, med en så enkel detalj som en ficka men som gör hela grejjen. Och rundad längst ner, lite längre bak än fram. 



En top från only, "båt" tröja som jag kallar det från JC, och så en urgullig tee från carlings. "Together we're one" :D

Köpte även en jacka på H&M som jag inte fotat, och en balconette-bh från Twilfit, skitbra eftersom man kan ta bort banden men ändå har bra stöd. Blir bra till sommarn så man slipper ränderna! :) Och två nagellack också kom jag på :)

Det blev en låååångt inlägg, men nu ska jag umgås med Gubben min :)




 
Hanna

jag har också blivit utsatt för den där peter siepen! han tog min stol en gång på ett café när jag gick in och hämtade vatten :( himla typ! finfina kläder (:

Mamma B-M

Tack själv , det var underbart att få rå om dig en hel helg . Kram

I

Vad mycket fint du shoppat!! Låter som en härlig helg :0)



~I

Fia

Hej, å vilka snygga sandaler, vart är dom köpta? maila mej gärna.

Fia

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress