Skrev ju aldrig någonting om Luleå-trippen igår! :P Hittade mig då en väska, en likadan sån där vezzano väska jag visade i ett tidigare inlägg, men det fanns en som var aaaaningen mindre, så den passade perfekt. Lagom helt enkelt :P
Tandkollen har aldrig gått så snabbt, hon bara bad mig gapa och bita ihop ett par ggr sen var det klart :P Och 20 kronor får man i ersättning för resan, Woho! xD
Sen gick vi till våran favvo-sportaffär som ligger bakom smedjan. Det är typ en mix av hälsobutik och träningskläder o kosttillskott. Benjamin köpte sig ett fint better bodies linne och lite kosttillskott. Hittade en massa kläder jag ville ha, men har inte råd med det just nu, kläderna där är ganska dyra.
Sen vart de lite morsdags-shopping också ;) Glöm inte det på söndag hörni!



Idag har jag bara en lektion, historia klockan två, skönt eller vad? Men imorgon är det en redovisning och två prov, aah xD


Glöm inte att kolla in vårat flippellerflopp :) Säg gärna till om ni tycker det var en rolig grej vi ska fortsätta med :)


Sara

Jag tyckte det var kul, fortsätt gärna! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress