23 september 2009

Redo för kylan!

Kom för en stund sen hem från Luleå. Var till tandregleringen, och det var då mitt kortaste besök nånsin! :P Hon typ tittade på mina tänder i 30 sek, sen sa hon att det skulle vara ett halvår till nästa koll! Jaha, det var det! Och det måste man åka till Luleå för, och så får man 20 spänn i bensinersättning för en resa på totalt ca 14 mil tur o retur :S

Gick jättebra att köra till Luleå förresten :) Första gången jag kör i stan, och det gick ju hur bra som helst. Är ju inte svårare på nåt sätt egentligen, bara lättare att bli lite stressad av all trafik. Men lugnet infann sig :)

Sen gick vi till polisstationen för att förnya mitt pass, det måste ju vara dugligt om det blir nån utlandsresa framöver! :)

Det blev även lite shopping! Hittade en jättefin vinterjacka på Stadium av märket WARP, fick den av mamma! Tack snälla :D Själv köpte jag ett par vinterskor på dinsko, ett par lite högre fodrade stövlar. Så nu får kylan komma, jag är redo!



Varmt o mysigt :D Gillar fluffiga varma jackor, skönt då den här var lite längre också. Har nyligen upptäckt märket WARP, köpte även en velourhood av det märket då jag var i sthlm. De har jättefina grejjer ju! Stadium har mkt från deras sortiment.
Jackan har ett jätte snyggt yttertyg, framgår inte riktigt av bilden. Det är som en snygg textur på det. Och så är jackan supermjuk :O Känns nästan som att ha på sig en jättestor mjuk hoodtröja.

Tog ingen bild specifikt på skorna, men de var iaf jättesköna o fina de med :) Fick de på 10% för att jag samtidigt blev medlem i dinsko club.

Och så på fredag blir det ju shopping igen, med Hannoo :D Då ska jag kika efter accessoarer och sådant :) Mössa, vantar, halsduk, scarves, kanske några mysiga lång-koftor eller polos. Mojsigt :)

/Cecilia
Jenny

Fin jackan och skorna var ! Mötte dig mellan alvik-antnäs:)

pelle

haha, 20 spänn bara? snålaste erstättningen jag hört.



tack för din kommentar, den bringade hopp till mig. nu är kamerajäklen inlämnad!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress