Det är obeskrivligt härligt denna vecka. Inga lektioner måndag, tisdag eller onsdag. Det är första gången det händer. Och eftersom vi blev klara med grupparbetet i lördags så kan jag ta det liiiite lugnare. Har även skrivit halva reflektionen över fältstudieplatsen nu på morgonen. Men det är mindre än en månad till anatomitentan. O.o Men jag lär mig lite i taget varje dag. Det funkar utomordentligt att läsa precis innan jag ska sova, när jag blir för trött så somnar jag helt enkelt, och på morgonen är det som om min hjärna har bearbetat allt och jag kommer tusan ihåg vad jag läste

Då jag skriver i min lilla blogg handlar det uteslutande om mitt plugg just nu. Jätteroligt att läsa skulle jag tro.

En promenad sitter fint nu tror jag. 
Hannoo

JAAA starta en träningsblogg Cissi, det skulle vara grymt! Då kan vi vara grymma tillsammans ;) ses sen! Kramooo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress