Egentligen borde jag sova nu.

Allt rullar på som vanligt i alla fall, rullar som en stor jäkla stenbumling nerför en brant, ungefär så fort går det. Jag hinner inte med. Är inne på min femte vecka på universitetet och alla arbeten börjar dra ihop sig. Imorgon är det inga lektioner men hela dagen ska spenderas av grupparbete med mina klasskamrater. Så buss in 8.10 buss hem kring fyra eller fem.
Torsdag och fredag har jag fältstudiedagar, ska vara hos två sjukgymnaster här på vårdcentralen. Det ska bli intressant. Men betyder ännu mer schoolwork. Ska skriva en reflektion av ett ämne utifrån vad jag upplevt hos sjukgymnasterna och sen ha ett seminarium i helklass om sjukgymnasters samarbete med andra professioner.
Den sjätte oktober ska våran rapport om grupparbetet vara inne, den trettonde ska vi ha seminarium/examination och redovisning. Sen är det två tentor. Jippie! Ingen klagan här inte btw. This is what I wanted.

Träningen går awesome trots allt jag har att göra. Livet rullar på. Snart Egypten också. Skööönt. Sen fitnessfestivalen i Göteborg! Längtar.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress