Vad härligt att det redan är onsdag! Det betyder att min älskling kommer hem imorgon :) Har varit extra jobbigt att vara utan honom den här veckan av någon anledning :( Men vi har då planerat in en riiiiktig myshelg. På fredag slutar jag kring tre tiden på Universitetet, då kommer Benjamin dit för att möta upp mig. Så ska vi träna på STIL tillsammans. Efter det blir det lite stros på stan, ta nån fika. Och senare middag och bio! Vi ska se premiären av Jägarna 2 ! Har höga förväntningar på den filmen.

Idag börjar jag 08.15 och slutar vid lunch. Det betyder att jag är hemma riktigt tidigt idag, kring halv ett! Så jäkla härligt. Då hinner jag med lite stök här hemma.
På metodövningarna igår började vi med inspektion i vila, och idag ska vi köra rörelse och rörlighet. Det är praktiska lektioner där vi övar på varandra, riktigt riktigt bra och roligt är det! Känns verkligen som man lär sig en hel del. Och får repetition på alla begrepp man lärde sig förra året.

Nåväl, nu ska jag packa mitt arsle in i bilen!



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress