Bilden är tagen på julaftonsmorgon

Denna sista dag på året ska vi spendera med våra vänner Hanna och Anton. Vi ska laga trerättermiddag och ha det trevligt, ganska skönt med ett litet nyårsfirande. Och det är ett säkert kort att umgås med våra grannar, vi har alltid trevligt!

I torsdags var jag med Hanna och hennes kusin Erica i Piteå för lite shopping. Tänkte hitta mig något att ha på mig på nyårsafton, men lite annat blev det också. Blev nog årets bästa köp på bodyshop, ett kit för ansiktet. (Jag har riktigt torr tråkig hy så det behövdes)



En ansiktsrengöring som var jättemjuk och skön, känns nästan som lotion. En ansikts-spray som man använder efter rengöringen, ansiktet känns jättefräscht och återfuktat. Man kan om man vill använda en dagcreme efter den, men det räcker också med bara sprayen. Den runda burken är en nattkräm, också jättebra. Märker skillnad nu redan efter två dar med dessa produkter.

Den härliga glittriga lilla saken som ni ser på bilden var nog nästan det roligaste och onödigaste inköpet (Är inte alltid det roligaste också det onödigaste?); nämligen en glitter-eyeliner från MakeUpStore. Blir glad bara av att titta på den lilla saken.



Till mina blåglittrande ögon ikväll ska jag ha en blå blus som jag köpte på Vila. Kanske går crazy och lägger ut en "nyårs-outfit"-bild, sådant brukar jag ju inte göra. Kanske borde överraska såhär den sista dagen på året...

Avslutar med en bild på gårdagens lunch, gjorde en jättegod ceasar-sallad med grillad kyckling och bacon.



Hoppas alla har en trevlig nyårsafton, och jag önskar er ett gott slut och ett gott nytt år!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress