30 mars 2011

Onsdag idag

Träning

Nu har jag fått i mig middag och landat här hemma! Lång men rolig dag på LTU, först hade vi övningar i basal kroppsmedvetenhet och sedan en grym föreläsning om hjärnan och olika hjärnskador, stroke mm. Imorgon börjar jag ännu tidigare och slutar lika sent, så det är bara att börja ladda om. Men imorgon är ju Benjamin hemma då jag kommer med bussen :)

Tränade med Hanna och Anton igår, vi körde rygg, baksida axlar och biceps. Har ju som sagt gjort upp ett nytt träningsupplägg. Har gjort en 3-split som ser ut såhär:

1. Ben och mage
2. Rygg, baksida axlar och biceps
3. Bröst, övre och framsida axlar, triceps

Tränar två dagar, vilar en/alternativt konditionsträning. Och så rullar det på så. Ska köra på ett tag och se hur det känns. 
Idag är det tråkigt nog vila på schemat. Men får se om jag inte kör lite kondition senare ikväll. Dock har jag lite träningsvärk i benen från i måndags, då är det inte det bästa för återhämtningen att köra kardio. Kanske en promenad det får bli. 






 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress