Jag mår bra igen, ätit helt som vanligt idag utan problem! Steg upp tidigt och var klar med min rapport redan halv tio, superpoäng till mig! :) Sen gick jag ut och hämtade paket på ica, det var mina kläder från Gina och även 6st gratis Swebars från gymgrossisten, inte tråkigt :)
Var jättenöjd med kläderna, nu vill jag bara fara till Kreta så jag kan använda alla mina sommarkläder! Håller tummarna för att den jäkla vulkan-askan inte ska ställa till det. Är det inte typ exakt ett år sedan detta hände sist? Får jag inte fara till Kreta blir jag fruktansväääärt ledsen, då ska Island fasiken få det hett om öronen. Plugga igen alla era jäkla vulkanhål!

Imorgon blir det tentaplugg på LTU heeeela dagen. Men kan inte fatta att efter tisdag är det ööööver!? Shiet vad fort tiden gått. Första året på universitetet är slut!





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress