13 november 2011

Farsdag

Här hamnar det mesta



Kom ihåg att gratta och tänka på era fina pappor idag <3
Vi ska upp till Arvidsträsk snart och bli bjudna på lunch av pappa, det ryktades om grillat! Är ju så klart och härligt väder, och har varit hela helgen. Varje morgon har jag och Benjamin tagit en härlig promenad, finns ju inget bättre sätt att starta dagen på!
Efter Arvidsträsk blir det att hälsa på Benjamins pappa Kenneth i Nybyn, bara trevligheter idag alltså. :)

Gårdagen var riktigt bra den också, våran förmiddagspromenad tog oss hem till Elin, Christoffer och lilla Molly där det blev surr, bebismys och kaffe.
Vi bjöd mina föräldrar på middag senare, blev kotletter i ugn med potatis och haricot verts. Blev riktigt bra, har ju fått receptet av mamma :)
Efter det drog vi på gymet där vi var helt själva denna lördagkväll, och jag hade gjort ett lite speciellt träningsupplägg som var grymt roligt! Använde mig av lite MMA-inspirerade träningsövningar, kolla min träningsblogg om ni vill se ett filmklipp från träningen.

På kvällen blev det film, "Kronjuvelerna", en riktigt speciell men bra film. Vi både skrattade och grät, den var riktigt hemsk men också så fin. Var lite som en saga.

Trevlig farsdag!




Elin

Det var trevligt med besök, det måste vi göra om snart. Måste få höra mer om din nya träning, kanske något för mig nu när jag inte ska köra så tunga lyft.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress