Blev utmanad av min kära kusin Karin, en rolig uppgift där man ska avsluta 5 meningar.

1. När ingen ser eller hör mig… så sjunger jag en hel del. När jag går hemma och donar på så händer det att jag sjunger, absolut inte för att det låter bra, men jag har alltid tyckt det är roligt att sjunga.

2.
Jag går aldrig hemifrån utan… Mobilen och lägenhetsnyckeln :) Och kläder på kroppen, haha.

3. Min blogg heter som den gör för att jag… tyckte det passade rätt bra, och jag fick faktiskt idén från en serienovell "The life and times of Scrooge McDuck" Ja, alltså en bok om Farbror Joakims liv ;) Och det här är ju en blogg om mitt liv.

4. Om jag vågade skulle jag… Tatuera mig. Jag tänker ofta att jag skulle vilja, men då slår det mig att jag verkligen aldrig kan ångra mig, tänk om jag inte blir nöjd, eller blir less, eller den helt enkelt blir skitful? En tatuering märker en för livet. Är rädd att jag i panik skulle vilja gnugga bort den... Kroppen är ju så vacker som den är...

5. Om tio år kommer jag att… jobba som sjukgymnast, bo i vårat hus vi själva ritat som står på en stor gård nära vattnet..
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress