Är överlycklig över att jag både idag och imorgon ej behöver in till LTU, utan kan vara hemma och i lugn och ro och plugga och göra annat som behövs... (läs STÄDA) Har faktiskt städat en hel del idag på förmiddagen, men det tar ju aldrig slut känns det som.
Det är bara 8 dagar kvar till den skriftliga biomekanik-tentan, och endast 13 dagar kvar till den praktiska tentan. Fyfan vad nervös jag är för den praktiska. Tänk om jag får hjärnsläpp?
Så som ni förstår blir det inte så mycket bloggelibloggande, utan jag varvar pluggningen med fritiden. Är viktigt att få bara vara också, pluggar aldrig hela dagar i sträck. Pauser för att göra annat roligt är viktigt.

Nu ska jag i alla fall pallra mig i väg till gymet, har vilat några dagar, men nu spritter det i kroppen av träningslust!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress