Börjar bli lite rastlös nu faktiskt, vill komma igång med plugget! Börjar inte förrän onsdag nästa vecka, känns som en evighet tills dess. Ska börja repetera en del har jag tänkt, är mycket kunskap jag behöver ha i bagaget nu inför nästa praktik då jag ska ta emot egna patienter på vårdcentral! Ser även mycket fram emot att lära mig om och utföra akupunktur! Blir en fullspäckad plugghöst minsann, tur för då går tiden fort :)
 
Följde med min vän Mischa idag till LTU för att visa henne runt lite och hjälpa henne terminsregistrera sig, för hon ska börja plugga rättsvetenskap i höst! :) Det känns som nyss jag började studera, och nu hips vips börjar jag sista året, helt sjukt alltså. ÅH vad jag längtar tills jag är legitimerad sjukgymnast! :D
 
Nu ska jag mysa ner mig i soffan med en film innan jag ska kojsa, älskar att det är mörkt nu på kvällarna så man får mysa till det med lite ljus och så. Imorgon kommer äntligen min man hem, blir en lugn hemmahelg tror jag efter vårt flängande förra helgen ;)
 
 
Förväntansfullt nygift par som just anlänt till Cypern och är påväg till hotellet :) Åh jag skulle lätt kunna åka tillbaka dit, var den bästa semestern nånsin!
 
 
Evelina

Tack ! Och grattis till giftemålet, vad fina ni var! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress