Så var den sista dagen på året här. Ju äldre jag blir desto mer tänker jag på att ett år faktiskt är förbi.
2013. Det låter så mycket! 13 år sedan år 2000. Om 13 år till är jag 34 och då är det år 2026. 
 
Nä nu ska jag inte åldersnojja. Det finns så mycket annat att noja över. Som att i maj tar jag examen, och ska ut och söka jobb!? Bara det är oerhört läskigt. Då är jag liksom legitimerad physioterapeut (sjukgymnast byter namn till physioterapeut) och ska få folk att vilja anställa mig. Och vart kommer jag jobba tillslut, vart kommer vi bo? Sedär, så mycket mer man kan nojja över :)
 
Men som man också märkt ju äldre man blir, är att man tar sig förbi alla dessa nojjor. På något sätt så sker bara allting, och oftast blir det himla bra. Man kan ändå inte ändra så mycket här i livet, man kan bara se till sig själv och ens eget agerande. Vad kan JAG göra?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Michelle

Åh tack så mycket Cissi. Det har varit ett fantastiskt år som gått väldigt fort! Ja haha, tänk vad mycket som kan hända av en sådan fråga som om man ska träna tillsammans, en början på en lång vänskap. Minns hur nervös jag var och frågade John flera gånger om man kan skriva så som jag skrev. Minns hur glatt överraskad jag blev utav dig, du är ödmjuk och hur du kunde hjälpa mig med min träning utan några andra tankar än att hjälpa mig bli bättre och starkare :) Våran träningsårsdag är den 30 mars, då körde vi ett axel & magpass på kvällen. Mage kanske jag inte kan köra då men axlar, absolut ;) John sa härromdagen "Vi var ofta med Cissi och Benjamin förrut men det är ju inte lika ofta nu länge, vi måste börja vara mer med dom för jag tycker faktiskt om Benjamin" haha, så söt. Hur som helst, vi tycker väldigt mycket om er och ser fram emot ännu ett år tillsammans med er och allt som kommer höra det till :)

Vi ses om någon timme, nu ska jag duscha och försöka glittra till mig lite ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress