Världens bästa fredag igår :) Slutar som sagt tidigare fredagar, så då var det snabbt hem för att få fräscha upp sig och åka iväg till Luleå för roliga ärenden! Vi hämtade ut min vigselring (nu börjar det verkligen närma sig..), hittade ett par supersnygga skor till Benjamin som han ska ha på bröllopet för en sjukt billig peng, jag köpte en ny bikini och ett spetslinne på rea, och sen satt vi på Friends och hade det mysigt med kaffe och fika.
Kring halv sju mötte vi upp Fia som precis slutat jobbet. Vi åkte hem till henne och Oskar, och så fick jag och Benjamin lyxen att titta på medan de lagade en utsökt kycklingrätt åt oss. En mycket trevlig middag med surr och skratt, var så roligt att träffas efter så lång tid :)
 
Efter middagen så for jag och Benjamin och såg en sen bio, nämligen Ice Age 4! Jag älskar verkligen de filmerna, även om denna inte var den bästa av alla så var den såklart sevärd! Och det var himla mysigt då jag och Benjamin var helt själva i en jättestor salong! Precis innan filmen börjde droppade det in några till, men totalt var vi nog bara 10st i en salong för säkert 150-200 pers. :D
 
 
Idag blir det bara myspys här hemma, faktiskt ganska skönt. Jag ska prova ett nytt recept på en kycklinglasagne med zuccini istället för pasta, får se om det blir en hit :)
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress