Inte ett inlägg på en vecka, sedär! Livet rullar ju på ändå som tur är.

Praktiken är över för denna gång, tänk att det gått tio veckor redan!? Imorgon är min första föreläsning på väääldigt länge, får se om jag håller mig vaken? Hehe. Och på torsdag är det seminarie om praktiken, annars är det ledigt denna vecka, skönt med mjukstart :) Får även rejält med påskledigt, tors-mån. Känns rejält bra, speciellt eftersom Benjamin är hemma då.

Idag så följde jag med mamma till Piteå en sväng. Fyndade ett nytt överkast till sängen och en fin kudde, behövdes verkligen något nytt till sovrummet, har sett ut som ett bombnedslag där inne..



Överkastet är nästan som ett jeanstyg, blev jättefint!

Blev även ett litet impulsköp, men ett mycket bra sådant! Hittade mig en superfin vår/höst jacka inne på Vero Moda, den är härligt skogs/militär-grön, lite längre baktill och med dragsko i midjan. Har ingen bild att visa på den dock.

Är riktigt slutkörd efter ett tungt knäböjs-pass på gymet, så nu ska jag krypa ner i nybäddade sängen och läsa lite harry potter... Gött!

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress