Nya solglaggar

Sov som en prinsessa inatt i vår renbäddade säng, det kan ju vara något av det skönaste som finns! Renbäddade sängar alltså. Det var därför lite vemodigt att kliva upp för att köra till LTU, fast jag fick ju ändå sovmorgon till åtta. Det var så roligt att träffa klasskamraterna igen! Och jag somnade inte på föreläsningen :) Kurserna vi läser nu heter "Sjukgymnastik, människan i arbetslivet" och "Beteendevetenskap med inriktning mot sjukgymnastik".
Det kommer bli en bra vår i skolan tror jag! Imorgon har jag seminarie om VFU:n. Börjar inte förrän klockan ett så jag får en lugn skön morgon, hoppas på bra väder så jag får mig en fin prommis innan frukosten. 
Elin

Tack så mycket för den fina inbjudan, ska bli riktigt kul att få vara delaktig på er stora dag.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress