26 november 2012

Måndag

Här hamnar det mesta

Så idag var första dagen i Öjebyn på affektiva mottagningen. Är väldigt intressant med psykiatri men kan också vara väldigt svårsmält, det är en tung kategori inom vårdyrket.
 
Slutade klockan två, for hem och knatade över på gymet och tränade kondition. Jag har än en gång drabbats av en inflammation i axeln, nu än värre än förra gången, vilket gör att jag inte kan styrketräna som jag vill. Äter medicin nu en tid och får hålla mig till konditionsträning och benträning.
Åkte hem till mor och far i Arvidsträsk sen för god middag, och jag och mamma hjälptes åt att sy kuddfodral av tyg jag köpt på IKEA. Vi hann dock bara med ett, ska göra fyra stycken.
 
 
Är himla nöjd med det första så de kommer nog bli fint sen när alla är klara :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress