Har vart en lång måndag, och än är den inte slut!
Steg upp kvart över åtta och började ta tag i en del skolgrejs, skriva ut studiehandledningar och sortera upp i vad som ska göras i vår. Började kolla över rapporter som ska skrivas osv.. Kändes skönt att få lite koll på läget om man säger så!
 
Sen tog jag mig en prommis på byn, gick på radiohuset för att kolla över mitt mobil-abonnemang, för att se om det fanns ett bättre alternativ med billigare månadskostnad. Det visade sig vara två år sedan jag tecknat avtal, så fick teckna ett nytt, och gick även därifrån med en ny telefon, allt till en billigare månadskostnad än jag haft :)
 
En vit samsung blev det, är himla nöjd! :)

När jag kom hem fick jag ett il och stoppade i en toning i håret, så nu är håret fräscht igen :)
 
 
Jag hann även göra ett lass med laxfiléer i ugn innan jag hoppade på bussen mot Luleå. Planen var att köra bil men i detta snöoväder ville jag inte ta risken, så det blev buss, om än lite bökigare då den gick så sent. Jag och min klasskamrat hann i alla fall med det vi skulle så jag kunde ta 16.35 bussen hem, och här är jag nu. Dags för träning strax!
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress