10 saker jag tycker om:

Styrketräning
Sommaren
Resa
Laga mat
Pyssla
Middagsbjudningar, (delta i och hålla i)
Åka bil/fara på utflykter
Bada
Bio
Myskvällar
 
 
9 saker jag tycker mindre om:
 
Missunnsamhet
Trångsynthet
Blöta sockar i skorna
Slask
Vänta
oliver
Egoism
Skryt
Citronmuffins
 
8 bloggar jag läser:

Andreas Engström
Carina Isaksson
Roddy Benjaminsson
Cecilia Benjaminsson
Helene Ahlson
Hanapee (Hanna Persson)
Lady Dahmer
TjoffTjoff (min kusin Karin)

7 saker jag vill göra i framtiden:

Bygga hus
Resa till USA
Vara i Thailand över jul och nyår
Forska
Köra bil till spanien
Uppfinna något
Ha en egen atelje i mitt hus och måla utav bara attan
 
6 saker jag är rädd för:
 
Att nån i min familj eller en nära vän ska bli allvarligt sjuk eller dö
Rymden (alltså inte rymden i sig, men hela tanken på hur oändligt det är..)
Gå igenom isen
Getingar
Ibland är jag rädd för mänskligheten
Björnar
 
5 platser jag tycker om att vara på:
 
Arvidsträsk
Mallorca
Gymet
Flygplatser
Fjällen
 
4 ord som beskriver mig:
 
Energisk
Positiv
Kreativ
Omtänksam

3 saker jag ser fram emot:
 
Åka till fjällen i helgen
London i maj
Examen!!
 
2 bra filmer:
 
Django Unchained
Forrest Gump
 
1 bra låt:
 
Eminem - ´Till I Collapse
Karin

Stämmer bra det, jag och Steffe åker upp med mamma och pappa på torsdag. Oh så kul!! Då syns vi :D :D

Jag kanske snottar den här listan av dig ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress