"Ni är nu godkända på detta arbete och jag rapporterar det. Ni publicerar arbetet själva

Lycka till"

 
 
När detta står i ens mailkorg då blir man OERHÖRT glad och lättad. Nu har jag INGENTING kvar. Alla arbeten och alla tentor är avklarade. Jag har klarat sjukgymnastutbildningen!!! Det har varit de tre bästa åren av mitt liv, lätt! Gårdagen var så himla fin men ändå overklig på nåt sätt, alla i kassen kände bara att "nä men vi ses väl på måndag ju"? Men nu är det ingen mer skola för min del. Jag är KLAR.
 
Här har vi nästan hela gänget + Moas hund Luna.. :)
 
Finare kväll hade vi ju då inte kunnat få!
 
Jocke (som just doppat skallen i fontänen), Carro, Sandra och Sara. Mot slutet var nog alla lite övertrötta, hehe...
 
Ikväll blir med myspys och firande med familj och vänner. <3 Smörgåstårta blir det minsann, guuuuud så gott.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress