Glad idag :) snart kommer ju Benjamin hem! sen blir det några timmars jobb för mig i eftermiddag, och imorgon är det ju fredag! Det betyder idolmys för mig och B, viktig tradition ;)
 
Igår var jag iväg på ett spännande äventyr till Jokkmokk faktiskt, ett typ av studiebesök/arbetsintervju på ett rehabcenter! Mkt intressant och en anläggning med otroligt mycket resurser. Fick mycket bra feedback och beröm av ägaren som praktiserat som sjukgymnast i 30 år och även nu utbildar sig till läkare, det kändes roligt och man fick en välbehövlig boost av självförtroendet :) Så vi får se nu vad som händer med detta, är betydligt närmre till jokkmokk, lönen där är bättre än jag haft tidigare och möjligheten att anpassa schemat gör det fördelaktigt för pendlingen. Men men det tar jag den eventuella dagen det blir aktuellt!
 
nu, lunch!
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress