Livet bara rusar som vanligt, och bloggen blir svårare och svårare att sätta sig med och knåpa ihop nåt vettigt inlägg. Jag tycker ju det är så roligt (och viktigt) att skriva litegrann åtminstone så har man något att gå tillbaka och titta i.
 
Chillar vid eldstaden på kvällen, för nån vecka sedan.
Jobbet rullar också på, redan jobbat 5 månader, och snart har jag min första betalda sommar-semester! Tre hela veckor! Wihoo! Under den tiden firar jag och Benjamin 10 år tillsammans, vilket ska firas med en resa till vårt älskade Mallorca såklart ;)
 
Det har ju varit några fina sommardagar då man kunnat sola... Bara hoppas juli blir bättre än juni.
Midsommar spenderade vi hos Hortlunds med massa trevligt folk. :) Iskallt ute dock...

I helgen blev det två kalas, först för Fia som fyllt 25! Grillfest med trevligt folk och utgång på O´learys, mycket kuligt! Sen på söndag förmiddag bjöd Elin och Kristoffer på grillade hamburgare och korv och sen fika på det (MÄTT!), då Elin också fyllt år, 30 till och med ;)
 
9 uppstigningar kvar till semester! :D
 
 
 
 
Elin

Haha, var du tvungen att skriva ut min ålder?! )

Svar: JA såklart!! ;) ;)
Cecilia

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress