Först hela förmiddagen på hälsocentralen för detta eländiga kliande, med undersökningar o provtagande, ingen kunde ge nåt konkret svar på vad jag har... fick iaf nån salva som jag tycker har hjälpt litegrann mot den värsta klådan.. Sen in till Piteå för cellprovtagning. Fick ju med mig mamma så efter det tråkiga fick vi en trevlig dag tillsammans, och fick en trevlig kväll i arvidsträsk med hela familjen samlad; middag o kaffe med nybakta brownies. 

Ser då fram emot en vanlig jobbdag imorgon, nu vill jag inte behöva vara hemma från jobbet nåt mer! Trivs ju så bra med mitt jobb :)


Beställt dessa godingar, nu ska jag återuppta min löpträning! Det är en del i min nya plan som jag kallar 'investera-i-mig-själv'. ;) inte då alltså att köpa saker.. Men investera i att göra saker för mig och mitt välbefinnande. När jag får ta ut mig riktigt rejält i ngn träningsform, då sprudlar det av endorfiner i mig.

Så nu ska jag göra en spotify run-list!!! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress