Bild från julaftonsmorgonen. 
Benjamin har maskinen hemma över ledigheten som fick vara med i bakgrunden :)
 
Den traditionsenliga skridskoåkningen på arvidsträsket :)
 
 
Julafton spenderades iår i Arvidsträsk med mor, far, Rikard, Linnea och lilla Lovis. Mycket mysigt :) Tomten kom och vi alla hade varit väldigt snälla :)
 
Idag (juldagen) har vi varit i Nybyn med Benjamins föräldrar och myst på. God mat och en till liten julafton med klapputdelning. Tyvärr har det varit riktigt pissväder idag med spöregn, inte alls så juligt. Jag som hade tänkt ta några fina vinterbilder med min nya kamera jag fick av Benjamin, en kompakt systemkamera från Sony :) Så nu ska jag skärpa till mig och börja fota lika mycket som jag gjorde förr. Blir ju inte alls samma sak att ta med mobiltelefonen hela tiden.
 
Nu ser jag bara fram emot alla dessa lediga dagar framför oss, behöver verkligen ta det lugnt och bara vara!
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress