Kristoffer, jag och Benjamins skoter på sjön i Arvidsträsk utanför mor och far. Första dagen detta år som jag upplevt att solen visade sig ordentligt.
 
 
Tillbaka på gården, glad, rödkindad och svettig :D Trots 20 minusgrader kan jag säga att vi fick upp värmen i lössnön!
Igår var då vår premiärtur, kl 10 efter vi varit o tankat skotrarna hämtade vi upp Moffen och så drog vi mot Arvidsträsk. Några centimeter nysnö på spåren och sen gode rejält med snö på myrarna. Så jäkla kul! Jag hade en fastklistrat smil hela tiden, vilket frihetskänsla :) Önskar vi hade ännu mer foton för det var så vackert, men ingen av oss hade tid att stanna och ta upp kameran, vi lekte runt och ville prova våra skotrar i djupsnön ;)
Vi tog lunchrast hemma hos mor och far innan turen tillbaka hem, mycket välbehövligt! De bjöds på te och smörgås och våfflor :) Och så fick pappa ta en liten provsväng med min skoter, hehe.
 
Såna här dagar lever man för.
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress