Har året varit bra? 
2017 slog 2016 på fingrarna! Vi sa både jag och Benjamin att 2017 ska bli bättre, och det blev det! 

Höll du några utav dina nyårslöften? 
Ja jag har minskat köttkonsumtionen rejält, äter i princip aldrig nötkött eller griskött nu, knappt tio tillfällen under 2017 har jag ätit det. 

Tror du 2018 kommer bli lika bra? 

Det känns så!

Har du förlorat någon kompis detta året? 
Nej, dock bytt arbetsplats och därför saknar jag en hel del härliga arbetskamrater som man annars träffade varje vecka! Jag har ju dock också vunnit en massa nya bekantskaper och vänner! 

Vad kommer du sakna från 2017? 
Vet inte riktigt, har ju inte förlorat någonting/någon eller så, man kan ju minnas tillbaka på trevliga stunder under året.

Nämn en positiv sak från 2017?
Faktiskt svårt att bara nämna en, men jag väljer att jag fick tillsvidareanställning som fysioterapeut på Hälsocentralen!

Vad spenderade du mest pengar på? 
Renoveringen av ekonomidelen.

Finns det någonting du ångrar med 2017? 
Nä jag tror faktiskt inte det.? Vissa val hade man kanske gjort annorlunda om man visste utfallet, men jag tog mig ju hit där jag är nu så det blev ju bra ändå!

Lärde du dig något nytt under 2017? 
En massa saker, då ffa i yrkeslivet, men också i skoterkörningen; verkligen börjat få till skråkörningen.

Bästa köpet?  
Skotern såklart ;)

Vilket datum från år 2017 kommer du alltid att minnas? 
Midsommar , med midnattssol-skidåkning i riksgränsen! 

Vilka länder besökte du? 
Norge, Spanien, Portugal

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Firat jul i Åre! Åkt slalom på midsommar.

Vad var din största framgång 2017? 
Att jag fick jobbet på hälsocentralen.

Största misstaget?
Drack flera klunkar ren absint på en hemmafest, trodde det var typ vanlig grogg, aldrig varit så nära att spy på fläcken.

Har du varit sjuk eller skadat dig? 
NEJ! Helt fantastiskt så friskt 2017 jag har haft :) det behövdes!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 

Gladare!

Vad önskar du att du gjort mer? 
Tränat! Mår så bra av det, men har haft sämre motivation tyvärr. 

Vad önskar du att du gjort mindre? 
Stressat och ältat saker

Hur tillbringar du julen? 
I Åre! Haft en helt fantastisk julhelg där, magiskt!

Favoritprogram på tv? 
Ser så lite på tv, men idol har väl varit det vi suttit bänkade framför som vanligt :)

Bästa boken du läste i år?  
Hjärnstark

Största musikaliska upptäckten?   
Kygo

Vad gjorde du på din födelsedag 2017? 
Stekte på Mallorca :)

Hur skulle du beskriva din stil år 2017? 
Känns mer vuxen på nåt sätt? Klippt håret mycket kortare, klätt mig mer typ "preppy", dock fortfarande mycket underställ/myskläder och träningkläder... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress