1: Det snöar utav bara den, ingen är lyckligare än jag! Kommit flera decimeter (både hemma och i fjälls) och det är på väg ännu mer snö till veckan!
 
2: 5 arbetsdagar kvar tills jag börjar mitt nya jobb! Idag har jag tagit ut en semesterdag (Har ganska många kvar som kommer tas ut i pengar istället för tid när jag slutar min anställning)
 
3: ... Jag hämtar ny skoter idag!!! 
 
 
Går alltså från PRO-ride chassit och 163" lång, till det nya Axys chassit+motor och 155" lång.
Samma säljare som jag köpte min första av, Jörgen på Kalixmaskiner :) 
Har länge funderat på att nästa skoter skulle vara liiite kortare, men fortfarande en lössnömaskin. Med tanke på att snöförhållandena i skandinavien sällan är bottenlöst puder längre än någon vecka, så känns det lite roligare med en liiiite kortare maskin. 
 
Är GODE så excited! Nu längtar jag till nästa helg då det blir premiärtur i Örnvik med nya!!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress