Har året varit bra? 
Det har både varit typ det bästa och sämsta året på något sätt.!? Lite svårt att förklara, men mått mycket mer dåligt typ ångest över livet osv, medan jag samtidigt ibland varit så fruktansvärt glad och tillfreds över allting. Men livet går ju upp och ned.

Höll du några utav dina nyårslöften? 
Jag har varit väldigt noga med att endast köpa lokalproducerat svenskt kött, ja och att inte äta så mycket kött överhuvudtaget, lyckats bra med det!

Tror du 2017 kommer bli lika bra? 

2017 blir förhoppningsvis bättre! Mer snö, mer skoterkörning, mer välmående.. :)

Har du förlorat någon kompis detta året? 
Nej jag har vunnit en massa nya bekantskaper och vänner! 

Vad kommer du sakna från 2016? 
Inget särskilt faktiskt.

Nämn en positiv sak från 2016?  
Jag har vågat utmana mig själv, på många olika sätt.

Vad spenderade du mest pengar på? 
Onekligen skoter-intresset.

Finns det någonting du ångrar med 2016? 
Jag ångrar att jag tog ut två veckors semester under sommaren när Benjamin ändå jobbade, jag hade hellre sparat de dagarna till nu i höst då jag kände att jag behövt dem mer.

Lärde du dig något nytt under 2016? 
Jag har äntligen lärt mig åka slalom! Det lossnade ju totalt i Björkliden! Var till och med nu på Annandagen och åkte i Kanis, helt själv! Benjamins bräda pajade men jag var så taggad så struntade i han och åkte själv, hehe. Sen utvecklas jag hela tiden i skoterkörningen och det är sååå kul.

Bästa köpet?  
Utemöblerna till altanen på framsidan tror jag, vandringsgrejorna och min skoteroverall!

Vilket datum från år 2016 kommer du alltid att minnas? 
1-8 maj i Björkliden med Hortlunds och vandringen till tjatsvagge samt Lofoten-resan i augusti. 

Vilka länder besökte du? 
Norge!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Ja, byggt en altan med pappa, varit i Björkliden, projektledning och vikariat som enhetschef.

Vad var din största framgång 2016? 
Här ska man kanske säga saker om karriär eller så, men tror min största framgång är att jag känner att jag äntligen kommit vidare med vissa saker som har tyngt ner mig, det kanske är mognad inte vet jag ;) Men även kommit framåt i träningen igen efter ett riktigt skadeår 2015, så det känns kul!

Största misstaget? 
Kanske inte lyssnat in mig själv så himla bra.

Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Jamen något så otroligt sjukt år! Varit förkyld och haft lunginflammation och brutet revben, runt, runt har det gått, aldrig varit så sjuk känns det som :'(

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 

ledsnare tror jag

Vad önskar du att du gjort mer? 
Mer egentid

Vad önskar du att du gjort mindre? 
Stressat

Hur tillbringar du julen? 
Med familjen

Favoritprogram på tv? 
Idol, Ernst

Bästa boken du läste i år?  
Amy Schumers självbiografi 

Största musikaliska upptäckten? 
Haha detta är roligt men Danny Saucedo!

Vad gjorde du på din födelsedag 2016? 
Tror att vi var i Arvidsträsk? Minns fasiken inte.

Hur skulle du beskriva din stil år 2016? 
Underställ eller träningskläder/myskläder :) 
 
Här kommer lite gobitar från året i bilder :)
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress