Wooho! Idag går jag på 5 dagars ledigt, så gött :) Får ladda batterierna lite innan det blir jobb ända fram till 26 juli då jag går på 2,5 veckas semester. 
 
Igår var det vårruset 2018, gjorde ett riktigt bra lopp och sprang 5km på 29,41. Höll alltså tempot under 6 minuter / km vilket var mitt mål :) Så är väldigt taggad faktiskt nu för att träna upp mig till milen som ska springas i Sthlm den 1 september. 
 
 
Här har vi vårt glada gäng, trots blåst och kyla :) 
 
Imorgon nationaldagen har vi inget planerat, ska bara njuta av dagen. Torsdag eftermiddagen tar jag med mammsen till Piteå, där vi ska gå på SPA, äta på Tages och övernatta på Kust Hotell :) Så blir det lite shopping på fredagen innan vi åker hemåt igen. 
Och på lördag åker jag och B in till Luleå för SPA å middagsmys, en riktig lyxhelg blir det :´) Benjamin blir ju i Kiruna större delen av sommaren och nu är det uppbokat grejer massa helger framöver så vi tänkte passa på nu å umgås litt på tu man hand. :)
 
Nästa helg e det ju Arvidsträskdraget, och helgen efter det midsommar..! Midsommarafton blir jättekul, vi blev tillfrågade att haka på ett gäng glada peeps till Byske havsbad! :) Så vi blir där tors-sön, har hyrt en liten stuga. Hoppas på finväder :))
 
 
 
 
 
emma

åh så kul med vårruset, och bra jobbat med tiden

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress