Vi firade midsommarafton i Storforsen-stugan, fiske, sol och god mat :) Jag fick en riktigt fet aborre, plus några gäddor...
 
 
 
 
Innan vi åkte hem midsommardagen så åkte vi på en tur till "brudforsen" , dvs innan själva stora forsen börjar, var riktigt vackert där också.
 
Har varit en lång och skön helg, med riktigt finväder. Jag tog mitt första dopp i älven, det blev ett snabbt ett.. Idag har vi bara tagit det lugnt här hemma, solat lite, gått en långpromenad, lagat mat.. Nu har jag bara 14 arbetsdagar kvar tills jag får mig lite semester. 11 dagar har jag tagit, så blir drygt två veckors ledigt. Har sparat lite dagar iår, Benjamin jobbar ju som hela sommaren. Förra året blev 4 veckor nästan lite väl länge, då ens respektive jobbar och ens vänner är bortresta eller redan har annat inplanerat.
Vi börjar iaf min semester med en liten weekend i Stockholm :) 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress