27 augusti 2018

Hiking

Här hamnar det mesta

2,2 mil vandring i terräng det känns i fötterna! Igår kom vi hem från fjällen, vi gick upp till Tjatsvagge med Jon, Ida och Edvin och sov i tält. Det började rätt kämpigt med massa regn och blåst, men vi stod på oss då vi visste att det skulle bli bättre... 
 
 
 
 
 
 
 
Tyvärr ingen fisk, men trevligt sällskap och fina vyer :D
 
Nu blir det återhämtning fram till på torsdag då jag drar till Stockholm med Elin, Anneli och Karro för shopping, hotellmys, mat och TJEJMILEN! Hoppas mina fötter mår bättre då, haha :)
 
Sen vill jag tipsa om att mitt favorit klädmärke Better Bodies (som jag nu stolt kan meddela har ett samarbete med mig!) har 25 % på HELA SIDAN hela augusti ut. Så klicka er in på länken här nedanför och shoppa lös <3
 
Eller vad sägs om den här gula skönheten?? <-- klickbar länk så kommer ni direkt till tröjan
 
Nu dags för jobb!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress