Alltså känslan går inte riktigt fånga på bild. Och det går inte förklara hur stört stor skillnad det blev på vår planlösning och hela känslan i huset!? Vi är SÅ sjukt nöjda med hur det blev. Både färgval, kökets planering och vardagsrummet. Det blir så himla bra med förvaring när man har dessa stora utdragbara lådor! Vi rymmer både skafferi och köksgeråd utan problem.
 
Det som fattas är vinkyl som ska in i "hålet" mellan kylskåpet och hällen. Den är också svart så det går ihop med ugn/micro och kylen. 
 
Förutom att jag började dagen med att koka min efterlängtade gröt jag inte kunnat äta på flera veckor pga spis-brist, så var jag och sprang Älvsbyn-runt loppet med mina fina arbetskamrater. Vi var 3 st lag á 5 st från hälsocentralen som var med. Alla hade olika sträckor, totalt skulle laget springa 1,5 mil. Jag hade en sträcka på 3 km, lagomt kan jag säga då jag inte löptränat mycket senaste tiden :) Men det gick ändå bra, jag är nöjd med min prestation :)
 
 
Här är en bild på oss alla som var med! 
 
Sedan har jag ägnat dagen åt att fylla upp köket med alla våra grejor. Bestämma vart allt ska vara osv är ju så kul, äntligen få lite ordning och tänk baki vart jag har sakerna. Fortfarande chockad över att jag har plats över i skåpen och lådorna..!? Men då har vi rensat bort mycket onödigt också vilket känns skönt.
 
Nä nu ska jag göra kväll!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress