Nu är det måndag igen. Och Benjamin är borta till på torsdag :'( Tur att jag har skolan, träningen och körtkortsplugget att uppehålla mig!

Har i alla fall gjort två faser idag på körskolan, och hade inte ett enda fel! :) Det kändes bra. Men paniken gör sig påmind då och då. Det närmar sig så fort!

Ska i veckan påbörja mitt projektarbete! Har verkligen hittat något roligt att göra som känns givande och som är en liten utmaning! Ska inte säga nåt än vad jag håller på med! ;P

Flytten närmar sig ju också med stormsteg! En månad kvar nu! Det är Samuel och Ida som ska ta över våran fina lägga efter oss :) De var här nyss och mätte en massa väggar, åh man minns då vi själva var och gjorde det ! :)
Ska bli så kul att flytta in i den nya, även om vi har trivts så bra i den här. Den nya är ju på hela 95 kvadrat, har två toaletter, burspråk med balkong och öppen spis :)

Jaja, nu ska jag väl läsa ännu mer körkortsteori!




Malin

Hej tjejjen!! Idag har man vart o skrivit in sig på komvux, herregud vilket schema ja fick... en maaaaassa håltimmar mellan nk´n & matten, iaf under tisdagen.. ja har lektioner kl 8.10-15.15 den dagen med 3 uppehåll för hål..

Nåja man får ta en kaffe eller lunch med ngn annan som kanske oxå har hål, känner du dig träffad?? ;-P

hur ser ditt nk schema ut??



krams Mallan

Anonym

när ha du nk då??

Lovisa :)

När jag pluggade inför körkortstoerin så gjorde jag bara faserna på datorn, tills jag klarade dom. gjorde aldrig om samma fas två ggr om jag hade klarat den redan. hade aldrig ens öppnat boken eller gjort nå instuderingsfrågor eller något annat. och jag klarade teoriprovet med marginal :) så det ska nog gå bra för dig!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress