29 januari 2012

Helgen

Här hamnar det mesta

Det var den helgen, susade förbi som alla andra. Den har iaf varit skön och välbehövlig. Behöver vila upp hjärnan inför dagarna på praktiken då man måste vara skärpt :)

Har blivit någon sväng till Luleå för handling men även för att lämna bilen på service. Och idag har jag varit på ikea med mammsen. Hittade mycket fint, nu är badrummet helt färgbytt med nytt duschdraperi, matta och handdukar. Har även bytt vardags-servis, nya tallrikar, assietter och djuptallrikar :) Är mycket nöjd med dagens inhandling.



Köpte dessa godingar på rea i Piteå då jag väntade på bussen hem i fredags. Kul med nya tränings-pjucks, var sköna att springa i.
Men nu är det tusan slut-shoppat för ett tag, känns som det bränts mycket pengar O.o

Ska faktiskt gå och lägga mig, blir en tidig morgon imorn, ska nämligen göra bort morgon-kardion före bussen. Omg vad har jag gett mig in på. Blir att vara på gymet typ halv sex! xD

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress