Imorgon avgår vårt episka följe ner till Göteborg! Ååh har knappt fattat det än, ska bli så roligt! 
 
Var in till Piteå med Cornelia för en trevlig shoppingtripp, ville köpa mig ett par riktiga finskor med klack, äger inga sådana.. Vi ska ju ut på finrestaurang i Gbg så vill inte ha nå slitna kängor eller gympadojjor då ju.. 
 
Hittade dessa godingar på scorett :D nog för att jag älskar träningskläder och läckra gympadojjor men ibland vill jag klä upp mig på andra sätt också, hehe. Sen köpte jag torrschampoo och underkläder, måste ju ha kvar shoppingbudget till FF :)
 
Men alltså bilfärden hemåt sen då! När vi körde till Piteå var det minus tre grader och normalt väglag, och så bara tvärvänder vädret när vi far hem och det börjar regna! Vi fick köra i 30km i timmen hela vägen för det var helt sjukt halt, och jag skulle hinna hem till jobbet kl 15.. När vi är en mil från Älvsbyn och vi inser att jo jag kommer nog hinna i tid till jobbet, då är det såklart en monsterbilkö pga stillastående lastbilar i en svacka.. Vi stod till i ca en timme. Så jag hann INTE i tid till jobbet. 
Väldigt obehaglig upplevelse att köra när det är sådär halt... Vill inte gärna göra om det nej. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress