Det är helt sjukt så mycket snö det är, till och med här hemma! Minst 80cm i terrängen är det då, och supertrevligt före. Idag körde jag, Benjamin och Anton till Arvidsträsk och tillbaka. Det är så kul att det är nog med snö så att vi inte alltid måste till fjällen för att hitta bra körning :)
 
Nu har jag snart haft denna skoter i ett år. Jag är så nöjd och jag fortsätter lära mig mer hela tiden, varje gång jag kör. Har nu börjat få till att "vända uppåt", dvs att antingen om jag är påväg neråt eller är på skrå, kunna vända uppåt igen trots brant, alltså inte måste köra ner till "plan mark" och vända. Det kanske inte låter så svårt, men det kräver både styrka och våga att gasa. Skotern vill ju hela tiden neråt av tyngdlagen så att säga.
 
Förresten! Injektionskursen i fredags, så sjukt roligt och spännande! Längtar nu jättemycket tills jag får behandla min första patient! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress