Uppdukat för fika :) Tårtan har jag gjort själv, och de hjärtformade småkakorna :)



Marsipanrosorna gjorde jag också, pillrigt !





Benjamins föräldrar kom o fikade. Vi fick en korg full med fina saker från Handplockat :) Tack så mkt. Har inte fotat det än, för jag har inget fint ställe att ha det på :S Men vi flyttar ju snart till den nya STÖRRE lägenheten. Känns nästan motigt och jobbigt att städa o hålla det fint här då man vet att vi snart flyttar :P
Alla som känner sig manade att springa i trappor och bära, 1 oktober är dagen för er. På storgatan. :D

Idag har jag bokat in vårat påhitt ;) Eftersom vi firat fem år och jag fyller arton om ca 3 veckor så tänkte vi göra nåt kul :)
17 Augusti åker vi till sthlm och ska bo på hotell två nätter :) Shoppa, Gröna lund, äta gott, mysa, gymma, ha det allmänt bra ! :D



Clarion hotel sign ska vi på bo på, ser fint ut :) Nån som bott där som vet?

Nu är det middag på g ;)


Rebecca

Vad mysigt! Och grattis! ^.^

C

Synd att man aldrig fick smaka av tårtan :/

Lovisa :)

Vad kul, grattis :)

Anonym

Taack, tyckte också att den var fin o praktisk, ryms mycket mer än bara datorn :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress