Ja nu är den borta, den där SAKEN... xD Adjö, farväl, auf wiedersehn, arrivederci, so long, BYE BYE.
Men inte varade lyckan länge, för nog fan var de tvungen ersätta den där SAKEN med en gomplatta. Jag visste ju faktiskt om det, men inte att den skulle vara såhär jobbig :( Den syns ju då knappt inte i alla fall. Men kan inte prata normalt, så ni behöver ju inte vänta er ett videoinlägg! :P Tur att jag iaf får ta ut den, men bara då jag äter och borstar tänderna. Jaja, den ska iaf hålla tänderna på plats så att de inte hamnar fel igen, det vill jag ju verkligen inte så då måste jag vara duktig i några månader till.

Har jobbat två dagar nu på SPIKAB, lite morgontrött och så men annars går det bra. Får montera kryssräcken och packetera o sånt. Såklart blir jag sjuk efter första dagen så mår lite halvkrassligt, ont i halsen och snorig. :'( Var i stugan med mor o far och vilade mig lite igår.

Benjamin jobbar borta :'( Men imorgon kommer han hem till mig :D :D :D Och får se mina gaddar ;)

Just nu är Corran här och håller mig sällskap, så jag ska väl krypa ner i soffan och vila, och lyssna på corrans pladder ;)

Annica

Du vänjer dig snart vid gomplattan och efter ett tag får du ju trappa ner och bara ha den ibland.



Hoppas du har haft en bra dag.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress