5 september 2012

Första dagen

Träning

Påväg hem nu från skolan, dagen har bestått av akupunktur av apelsin, ryggradsföreläsning och utdelning av vfu platser. Det sistnämnda var mindre exalterande då jag som var näst sist på listan hamnade i gällivare... Det blir alltså mitt nya hem i sex veckor... F*n! Hoppas det finns ett bra gym iaf. Men suger verkligen då jag alltså bor där mån-fre och det är ju typ 25 mil dit.. Alltså är jag hemma väldigt sent fredagkväll och måste fara tillbaka sent söndagkväll eller natten till måndag... ÅHH!!!

Madde

Jag anmäler mig härmed som frivillig nåldyna! ;D

Svar: Det gillas, för benjamin är en fegis och låter mig inte sticka honom.. :p
Cecilia

Madde

Jag tycker ju sånt där är jättespännande! Kommer upp första helgen i oktober, så det är bara säga till om du vill öva ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress