8 januari 2018

2018

Här hamnar det mesta

Första inlägget 2018! Dock har det ju gått 8 dagar på året redan.
 
Nyårsafton firade vi i Örnvik, vilket har börjat bli lite av en tradition. Tyvärr svinigt kallt, så blev väldigt lite skoterkörning, men mysigt ändå! 
Denna helg så bar det av mot fjällen igen, vi körde skoter under lördagen, åkte sen in till Arjeplog och bodde över på hotell Hornavan, istället för att bo i Örnis-stugan. Det var typ bara vi som bodde på hotellet, så vi fick deras relaxavdelning för oss själva, där vi satt och bubblade i jacuzzi och lyssnade på musik. Vilket var gode skönt efter att ha kört skoter :))
 
 
Var en vacker dag i fjällvärlden i lördags :))
 
Nå, nytt år, nya möjligheter! Jag har nu arbetat på hälsocentralen i 10 (!) månader!? Snart årsdag ju. 
Vad väntar detta året undrar väl alla? Jag tänkte punkta upp några saker jag vet i alla fall...
 
  • Springa tjejmilen (!) Men vaaa tänker ni, och det tänker jag med. Har aldrig sprungit en mil. Men nu ska jag.  Åker ner med goa tjejer till sthlm och bor på hotell ( vilket lockar betydligt mer än att springa)
  • Åka massor mer med slalom, samt försöka ta mig ut i längdspåren...!
  • Ska gå två kul utbildningar i jobbet, nu snart injektionskursen som blev framskjuten från i höstas, samt tvådagars kurs i Skellefteå om axelrehabilitering.
  • Jag ska renovera vad vi kallar "passagen". Alltså en korridor mellan våra två entréer i huset, där det sett ut som hej-kom-och-hjälp-mig. Det blir finfina garderober med spegel-skjutdörrar, samt lite annat fix. Det klarar jag! 
Det är vad jag vet. Sen är det ju så spännande med det man INTE vet.?
 
 
BEVIS! Kolla, här är mitt anmälningsmejl! :))
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress