22 november 2018

Planer

Här hamnar det mesta

 
Klicka på bilden för att komma till hemsidan, från och med fredag är det GALEN rea på hela Better Bodies sortiment!
 
I eftermiddag när jag gjort klart arbete för dagen så åker jag buss till Luleå, ska på fackligt styrelsemöte först, sen ska jag till Sofia, där blir det middag och så sover jag över hos hos henne :) Supermysigt ju. Längesen man hade pyjamas-party med en kompis :D
 
Så på fredagen tar jag väl en kort vända i stan innan jag tar bussen hem igen. Obligatoriskt idolmys på kvällen såklart! Dock sur att Natalie åkte ut sist, dåligt!!! Men det är väl mest småtjejer som tittar på idol och då åker tjejerna ut en efter en.... :P
 
Längtar till lördag! Då ska vi på Christmas Extravaganca på Western Farm (ja det har blivit tradition, är väl typ 6:e året i rad nu..) tillsammans med Maja, Patrik och Anton :) 
 
 
Frostig lunchpromenad igår <3 Nu är det kallt i alla fall... Men ingen snö :'(
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress