Jag och mamma kom hem från Gran Canaria fredag eftermiddag, lördag var det dags för Benjamins 30-årsfest! Jag hade gjort färdigt i princip allting innan jag åkte iväg, men var ändå några sista förberedelser att få klart. Fick hjälp av Anton och Elin med pyntande och fixande :) Elin hade också ordnat så Krilles syster kom hem till mig och sminkade oss innan festen, så lyxigt! :D 
Har knappt några foton alls, då dagen gick så fort och vi hade så kul så hann inte ens fota. Vi började med förfest hemma hos oss, sedan åkte vi upp till Storforsen och Raimos bar där festen ägde rum med middag och lekar och dans. Blev en jättelyckad kväll, vill tacka alla våra vänner som var med! Vi var några som sov över på hotellet till nästa dag, vaknade upp till en iskall krispig morgon, tog en morgonpromenad med Sofia upp till forsen.
 
Här kommer även fler foton från min och mammas resa, vi fick verkligen en kanonvecka! Var bara sista dagen som vädret inte var med oss, världens åsk- och regnoväder :P Lite mysigt ändå.
 
 
Bild från en morgonjogg vid havet!
 
 
 
En dag åkte vi in till en mysig fiskeby Puerto de Mogán , där vi shoppade och tog en drink vid hamnen :) 
 
 
Frukost med utsikt :)
 
 
Här har jag tagit en bild ner på vårt hotell från en höjd, vi tog en promenad upp efter vägen ( alla vägar gick brant upp mot bergssidorna) och där nere i dalen vid stranden låg vårt hotell, superfint! 
 
Men nu längtar jag till vintern och skoterkörning! :)
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress