I helgen var vi till Örnvik, vi bytte ett fönster som hade gått sönder, fixade så TV:n funkade som vart ur spel, och så bara mös vi och umgicks med släkt o vänner som också var där :)
Se så vitt det är borta vid västerfjäll!? Åh vad jag längtar till säsongen börjar :D
 
Det har redan gått 1,5 vecka sedan jag gick på tjänstledigt, och tyvärr har jag väl bara känt mig ännu mer stressad nu såhär i början, det är som om jag tänker att nu jäklar ska jag hinna allt jag inte hunnit... Det var skönt att komma till fjällen, där kan man som inte stressa. Men det börjar faktiskt kännas något bättre nu, tar en dag i taget..
 
Men på fredag nästa vecka, då har jag och mamma tänkt stressa av och koppla bort omvärlden.. Då åker vi hit.! 
 
 
 
En vecka på Gran Canaria på detta hotell! Bara koppla av, träna, äta god mat och mysa på. 
Ska bli väldans skönt.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress